Здоров’язберігаюча функція діяльності школи І ступеня Апостолівської ЗШ І-ІІІст.№4
Завдання школи :
виховання школяра, зберігаючи та зміцнюючи
його здоров’я.
Здоров’язбережна діяльність здійснюється за напрямами:
v Педагогічний;
v Фізіолого-валеологічний(медичний);
v Психологічний.
Основні стратегічні завдання:
Подальше вдосконалення навчально-виховного процесу, спрямований на зміцнення фізичного стану учнів, постійний моніторинг стану здоорв’я;
Координація зусиль учасників навчально- виховного процесу на зереження та зміцнення здоров’я учнів;
Неперервний і систематичний розвиток здоров’я учнів,організація їхньої життєдіяльності на позиціях здорового способу життя;
Створення моніторингу та контролю за станом здоров’я учасників навчально-виховного процесу;
Створення спільної програми психолого-педагогічної співпраці вчителів і учнів
Основні напрями здоров’язберігаючої функції школи:
Створення оптимальних санітарно-гігієнічних умов:
Раціональна організація праці та відпочинку:
Збереження та зміцнення фізичного ,психічного,соціального і духовного здоров’я:
Розвиток свідомого ставлення до свого життя та здоров’я:
Пропагування здорового способу життя;
Організація збалансованого харчування;
Впровадження новітніхздоров’язберігаючих,здоров’язміцнювальних, здоров’ятвірних педагогічних технологій;
Застосування профілактичних, просвітницьких програм і проектів;
Налагодження співпраці з відповідними громадськими організаціями та державними установами
ü Навчити всіх учасників навчально-виховного процесу навичкам самооцінки, самокорекції, самоконтролю й саморозвитку індивідуальних можливостей організму; ü Формувати ціннісні установки й життєві пріоритети на здоров’я здоровий спосіб життя і самореалізацію особистості; ü Привести в систему надання учням психолого- педагогічної підтримки; ü Створити умови, сприятливі збереженню здоров’я учнів, вибудувати систему профілактики різних захворювань; ü Розробити систему моніторингу рівня розвитку учнів з фізичними, моральними, соціальними розладами здоров’я.
|